Witamy, Zaloguj się

Szukaj



Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Producenci

Nasi partnerzy

Współpracujemy i posiadamy w swojej ofercie sprzedażowej meble drewniane firmy - Boutique Pierrot

boutiquepierrot

Nasz sklep stacjonarny

sklep stacjonarny

Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez towar niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku chęci skorzystania z prawa zwrotu, towar w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko) z kompletną jego zawartością należy przesłać na adres sklepu. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy towar nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim potwierdzeniem lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru ponosi Klient.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, gdy towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu utraty lub uszkodzenia przesyłki w transporcie.

Reklamacje i gwarancja

Reklamacje, spowodowane wadami towaru rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Klient składa reklamację w formie pisemnej lub e-mail na adres sklepu. W przypadku uznania zgłoszonej reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Odpowiedź na przesłaną reklamację zostanie przekazana Klientowi w formie e-mail.